Cumartesi, Temmuz 17, 2010

Sevgilim değildi, neyim olduğunu bilmiyordum..

Lisedeydim.. Aptal saptal hödüklere ilgi duyuyordum. Bunlardan biri bizim sınıftaydı. Adı Tolgaydı..

Hafif kilolu, uzun boylu bişeydi.. Fiziği gerçekten hoşuma gidiyordu..

Ve onunda bana ilgisi vardı. Hafif hafif cilveleşmeler, orda burda gizlice öpüşmeler felan..

Sevgilim değildi, neyim olduğunu bilmiyordum..

Okulda gizliden gizlye öpüşmeler yavş yavaş elleşmelere dönüyordu.. Yanlız kaldığımız yada kalacağımız her an yapışıyorduk birbirimize.. Bedenim onu arzuluyordu..

Okulda, sınıfta, stajımızda hemen elleri ya göğüslerime yada bacak arama gidiyordu.. Yapma diyordum ama aslında istiyordum yapmasını.. Çılgınca sevişmek, düzüşmek istiyordum..

Bir gün okuldan görevli olarak tiyatro salonuna gittik. İlçede kutlamalar vardı ve bunları okulumuz düzenliyordu... Öğretmenler, okul öğrencileri, misafirler hepsi oradaydı..

Bütün gün boyunca çalıştık, bi hayli yorulduk herkes gittikten sonra okulun öğrencileri ve öğretmenler karınlarını doyurmak için konferans salonuna geçtiler. Ben ve Tolga hariç..

Nasıl oldu bilmiyorum kendimi soyunma odasında duvara dayanmış buldum, kucağındaydım onun, bacaklarım beline dolanmıştı ve deli gibi sevişiyorduk... Arkadaşlarım 10 mt ötede, konferans salonundaydılar ve bu bizim umrumuzda değildi..

Göleğimin düğmeleri açılmış, sütyenim aşağı çekilmişti, onun saçlarını çekiyordum.. İnliyordum, nefes aışverişlerim hızlıydı ve ben inledikçe o göğüslerimi ısırıyordu..

Kafamı kaldırdım, karşıya baktım. Karşıki duvar boydan boya aynaydı..

Kendimi gördüm...

Utandım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder