Cuma, Mayıs 28, 2010

Sanal Sex!


Sanal sex diye bişey yok aslında, kandırdılar bizi. Olay; messengerda birbirinizi tahrik edecek, gerçekten sex ypıyomuş gibi davranıp mast yapmaktan ibaret, tabi bazen kamerada açılıyo, onu unutmamak lazım...
2 gece önce anladım ki ben bu sanal sex denen şeyi sevmiyorum.. Tamam, daha önce de yapmış olabilirim, hatta hoşuma gitmişliği bile var ama dokunmadan olmuyor yahu!
Tam başlıyorsun, karşındakini tahrik etmek için, soyundum içime aldım, içimdesin dışımdasın derken yazmaya konsantre olduğun için tahrik olduğunun, mast. yapman gerektiğinin farkına varamıyorsun..
Bi de bende şu var burcumdan mı kaynaklı bilmiyorum(koç) hep önder olma isteği, emir verme isteği.. Alışılmışın dışına çıkamıyorum ben.. Herif gelcek üstüme, küfür ede ede, bağıra çağıra sikecek, bu kadar....2 pozisyondan fazla değişirse benden o an için verim alamaz:)) Sanal sexte bunları kontrol altına alamıyorum ve sanal dahi olsa bu beni rahatsız ediyo...
Son seferinde anladım ki; karşındakinden fazla şey beklemeyeceksin, benim beklentim büyüktü açıkcası, ooo dedim uçurur bu herif beni.. Başlangıçta da iyi gibiydi aslında, sonradan farkettim ki biz farklı telden çalıyoruz, haliyle derdim sadece onun boşalmasını sağlamak oldu:) Zaten kendisi de odun dünyasında önemli bi yere sahip olduğu için benim boşalmamı pek umursamadı, ama kendisi boşaldıktan sonra 'sen nasılsın' diyerek hatrımı sormayı ihmal etmedi saolsun:)

Şaka maka sanal sex biraz sorunlu olsa da aynı herifle gerçek olanı düşünemiyorum bile:))

1 yorum: