Pazartesi, Mayıs 10, 2010

İlk Sefer


Sıradan bir otel odasındaydık, yorgundum...
Uzanırken 'uyuyacam' dedim, takmadı. Sarıldı önce, yaklaştı.
Kokusunu duyduğumda dayanamayıp bende yaklaştım.

Öpüşmeye başladık, ateşlice.. Isıra ısıra, kanatarak...

'Biraz öpüp okşamasına izin verip uyurum' diyordum içimden..

Göğüslerimi avuçlamaya başladığında ellerim saçlarındaydı..
Yavaşça indi göğüslerime doğru, sütyenimin, badynin üzerinden ısırmaya başladı..
İşte o an anladım; dayanamayacaktım!
Tek bir kelime ettim hızlıca; 'Soyun!'

Soyunmak 30 saniyemizi bile almamıştı, çırılçıplaktık, üstümdeydi..
Sıcacıktı teni..

Kendimi çoktan teslim ettiğim adam, aylarca beklediğim adam..
Tamamen hissediyordum onu..

Öpüşmeye devam ettik; durmadan, nefes almadan...

Öpe öpe aşağılara indi, yavaşça araladı bacaklarımı; izin vermedim...

Kaldırdı bacaklarımı, omuzlarına koydu, teslim olmuştum tamamen..
İstesemde, istemesemde olacaktı artık...
Korkuyordum...

Dayadı önce, sürttü biraz...
Garipti
Girmek için bastırdı, geri çektim kendimi, acıdı..
'Korkma' dedi
Yeniden bastırdı, tırnaklarımı geçirdim bacaklarına
Acımıştı ama hissediyordum, içimdeydi

Ve uzun uzun baktı gözlerime..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder