Cumartesi, Mayıs 08, 2010

Azıcık Fantezi

Bazen düşünüyorum, acaba benden başka çirkin erkek fantezisi olan var mıdır diye..

Şöyle kısa boylu, şişman, ter kokan, bakımsız, tırnakları dahi pis olan bi adam tarafından tecavüze uğramak, küfür edilmek, aşağılanmak. Evet, fazlasıyla tahrik ediyo bu düşünce beni..

Küçükken bir kaç defa sözlü ve elle tacize uğramıştım, o zaman gerçektende kötü hissetsemde, bir şekilde bilinç altımda kalmış olmalı..

Zorla olan seks nedense daha zevkli olur gibi.. Canının yanması, dayak yemen, kıyafetlerin yırtılması, küfürler edilmesi... O pis ellerin göğüslerimde dolaştığını düşünmek bile ürpertiyo beni..

Küfürü de unutmayalım; beni için küfür, sadece fantezide değil seks esnasında da vazgeçilmezlerden biri... Erkek arkadaşıma bile küfür etmesini söylediğimde biraz afallamıştı:)

Seksi en iğrenç, en hızlı, en ateşli haliyle seviyorum ben:)

1 yorum:

  1. tecavüzle sert seksi karıştırıyomuşsun gibi geldi bana.çok farklı şeyler ikisi de.sert seks yerine göre çok eğlencelidir ama dünyanın en çekici erkeği/kadını tarafından tecavüze uğramak gerçekten sarsıcı ve korkunç bir deneyim olur.

    YanıtlaSil